NetDoktor Hírlevél – 2021. 35. hét

Kedves Doktornő / Doktor Úr! Kedves Asszisztens!
Heti hírlevelünk témája

  • Frissítette az eSzemélyi olvasó szoftverét?
  • Hogyan fejlesztjük a NetDoktort?
  • Praxisközösségi tevékenység dokumentálása
  • Pontok gyűjtése és elszámolása a szoros praxisközösségekben
  • Praxisközösségi modul funkciók
  • Gyakori Kérdések – Válaszok

– Nem találom a páciensemet, és újra felvenni sem tudom. Miért?
– “Ellenőrizze hogy megfelelő kártya található a kártyaolvasóban”. Mi a teendő?
– A NetDoktoron belül hol tudom módosítani a rendelési időmet?

Frissítette az eSzemélyi olvasó szoftverét?

2021.08.31-ig volt a határidő minden eSzemélyi olvasó szoftverének verziófrissítésére. A fenti dátum után már nem lehet az 1.5-ös verzióval bejelentkezni az EESZT-be. Az eSzemélyi olvasó alternatívája az EESZT mobilTokenes azonosítási alkalmazás.  Erről bővebben az alábbi cikkben olvashat.

Bővebben

Hogyan fejlesztjük a NetDoktort?

 Az elmúlt időszakban az új EESZT igények, a COVID helyzet és az oltások adminisztrálása a szokásosnál is nagyobb fejlesztési- és tesztelési erőforrást kötöttek le. Jelenleg pedig a praxisközösségi kötelezettségek teljes körű implementációja foglalja le kapacitásaink legnagyobb részét.

A NetDoktor a technológiájának, – valamint a fejlesztői- és tesztelői csapat profizmusának – köszönhetően a leggyorsabban tud reagálni az alapellátási piac megnövekedett igényeire.
A ránk tornyosuló kötelező feladatok mellett azt is megoldjuk, hogy a felhasználók felől érkező programhasználattal kapcsolatos kényelmi és formai kéréseknek is eleget tehessünk.

Hatalmas a felelősségünk abban, hogy sok száz felhasználónk számára megbízható, működés- és adatbiztos rendszert szolgáltassunk folyamatosan, így a kért fejlesztések csak a megfelelő tesztelési-, ellenőrzési- és verzió kiadási protokollon keresztül válhatnak elérhetővé ügyfeleink számára. Ehhez a folyamathoz idő szükséges, ezért türelmüket kérjük a fejlesztések bevezetésével kapcsolatosan.
Természetesen, a folyamatosan beérkező igényeket fontosságuk, illetve az érintett felhasználók számát tekintve priorizáljuk. Ennek megfelelően előfordulhat, hogy egy felhasználó által igényelt fejlesztés csak jóval később, vagy egyáltalán nem kerül be a NetDoktor rendszerébe.

Praxisközösségi tevékenység dokumentálása

praxisközösségi adminisztráció

A praxisközösségi tagsággal vállalt plusz feladatok nem kell, hogy plusz adminisztrációs terhet jelentsenek. Egy jó szoftver leveszi ezt a terhet a praxis dolgozóinak a válláról.
A praxisközösségek számára előírt többletfeladatok teljesülését Ön anélkül tudja nyomon követni, hogy újabb és újabb összesítéseket készítene, mert a NetDoktor a háttérben ezeket folyamatosan megteszi Ön helyett.
A praxisközösségi jelentésekhez még csak riportolnia sem kell, mert a praxisközösségi vezető a számára biztosított felületen, szabályozott jogosultságok mellett online is lekérheti a szükséges adatokat a beszámoló összeállításához.

Bővebben

A Praxisközösségi munka beindítása

A most induló praxisközösségek, főként a szoros praxisközösségek számára nélkülözhetetlen, hogy a háziorvosi szoftver mellett legyen egy közös praxisközösségi felület, és ezek kommunikálni tudjanak egymással. Meg kell teremteni annak a lehetőségét, hogy a plusz foglalkozásokat, rendeléseket, prevenciós rendelést, szűréseket kezelni lehessen, praxis és praxisközösségi szinten nyomon lehessen követni, és megszámlálhatatlan szempont szerint lehessen statisztikai adatot kinyerni.
Bővebben

Praxisközösségi modul funkciók

NetDoktor 2021. 06. 25-től induló szoros és laza praxisközösségi tagok munkáját az elsők között támogatja,  egyszerű és gyorsan áttekinthető praxisközösségi funkcióival.  Azon felhasználóink, akik laza vagy szoros praxisközösségben kívánnak dolgozni a jövőben, már kipróbálhatják a NetDoktor Praxisközösségi modulját. Az ellátáson belül, és a riportokban már elérhető a praxisközösségi funkcionalitások első fázisa. A modult szokásos módon minden kedves felhasználó bekapcsolhatja, egy hónapos próba üzemre a NetDoktor Fiókjában.
A Praxisközösségi modul szolgáltatásai Basic modul (Laza praxisközösségekbe csatlakozó praxisok számára)
  • Praxisok flexibilis összekapcsolhatósága Praxisközösséggé meghatározott jogosultságok mellett
  • Praxisok közötti helyettesítések, ügyeleti ellátások igény szerinti kialakítása
  • Prevenciós rendelések támogatása, adminisztrálása, jelentése OKFŐ számára
  • PK tevékenységek folyamatos monitorozása, ami alapján dönthet, hogy praxisának érdemes-e a későbbiekben szoros PK-ba kapcsolódnia
Extra modul (Szoros praxisközösségek számára)
  • Minden, amit a Basic modul tatalmaz
  • Praxisok szintjén a PK tevékenységek automatikus gyűjtése, monitorozása,  elért pontszámok összesítése, meghatározott pontarányok ellenőrzése (15%, 30%)
  • PK. kérdőívek használata, azokhoz tartozó tevékenységek kezelése
  • POCT készülékek illesztése, PK vonatkozású tevékenységek kezelése
  • Páciens távkonzultáció és telemedicína támogatása, PK tevékenységekkel való összekapcsolása
  • A praxisközösséghez tartozó praxisok és a konzorciumvezető számára közös informatikai felület biztosítása
  • A praxisközösségi munkatársak feladatvégzésének összehangolásához automatikusan szinkronizálódó közös naptár és közös adminisztrációs felület biztosítása.
  • A PK management számára praxisközösségi monitorozási (pl. folyamatosan látja a praxisok PK teljesítményeit) riportolási, statisztikai és jelentési felület biztosítása.
  • A felmerülő informatikai igények rugalmas megvalósítása, OKFŐ által előírt és változtatott jelentési igények napraakész követése
  • PK praxisok munkatársai közötti kommunikációs csatorna biztosítása
  • Lakossággal történő kapcsolattartás kommunikációs hátterének biztosítása

Riportok – Praxisközösség

Pontszám összesítés

 

Gyakori Kérdések – Válaszok

Hírleveleinkben ezzel az állandó rovattal szeretnénk segíteni kedves ügyfeleinket a gyakran felmerülő kérdések megválaszolásával.

Miért nem megy fel a jogosítvány az EESZT-be?

Ennek az oka a hiányos vagy rossz törzsadat szokott lenni. Általában a lakcím nincs megfelelően kitöltve, pl: az utca vagy út a közterület mezőben van rögzítve és nem a közterület jellege mezőben.

Az applikációban nem tudnak időpontot
foglalni hozzám a pácienseim

Ez akkor lehetséges, ha még nem adott meg előjegyzési időt.
Az előjegyzési időt a Beállítások/Praxis/Rendelők/Rendelési idők részen tudja beállítani.

A páciensem milyen egészségügyi adatokat láthat az applikációban?

A páciens az applikációban az alábbi egészségügyi adatait láthatja:

  • Rendszeresen szedett gyógyszereit
  • Mérési adatait EKG, vércukor, véroxigén stb.
  • Kiállított dokumentumait
  • Oltásait

Írja meg kérdését!

Amennyiben a NetDoktor használatával, működésével kapcsolatban kérdései, észrevételei merülnek fel, írja meg nekünk az info@netdoktor.hu e-mail címre!
     Rendeljen bárhol, bármikor kompromisszumok nélkül…
NetDoktor minden eszközön

 

Maradjunk kapcsolatban!

Továbbra is várjuk NetDoktorral kapcsolatos kérdéseit, észrevételeit, melyek alapján segítő videókat készíthetünk Önnek és kollégáinak.

DeriCom Kft. 1095 Budapest, Ipar u. 2./B info@dericom.hu www.dericom.hu Copyright ©  Dericom Kft. – Minden jog fenntartva