NetDoktor Hírlevél – 2021. 37. hét

Kedves Doktornő / Doktor Úr! Kedves Asszisztens!
Heti hírlevelünk témája

  • Praxisközösségi rendelet változások
  • A NetDoktor Praxisközösségi Modul működése
  • Kötelező adattartalom biztosítása a praxisközösségi jelentésekhez
  • Praxisközösségi rendelet változások
  • Hogyan fejlesztjük a NetDoktort?
  • Gyakori Kérdések – Válaszok

– Nem találom a páciensemet, és újra felvenni sem tudom. Miért?
– “Ellenőrizze hogy megfelelő kártya található a kártyaolvasóban”. Mi a teendő?
– A NetDoktoron belül hol tudom módosítani a rendelési időmet?

A NetDoktor Praxisközösségi Modul működése

Hasznos tudnivalók és gyakorlati példák a NetDoktor Praxisközösségi Modul működéséről, alig több, mint 3 percben összefoglalva.

Praxisközösségi Modul működése videó

Kötelező adattartalom biztosítása a praxisközösségi jelentésekhez

praxisközösségi jelentés

 

A NetDoktor medikai szoftver ingyenesen fogja biztosítani a szoros praxisközösségi együttműködésre vállalkozó praxisok számára a minimálisan elvárt jelentések elkészítését. Ezen túlmenően számos egyéb a praxisközösségi tevékenységet támogató funkció is elérhető a NetDoktor Praxisközösségi Moduljában.

Az Alapellátási Igazgatóság tájékoztatása szerint a következő egy-két héten belül megérkeznek a szoros praxisközösségi együttműködést vállaló praxisközösségek nyilvántartásba vételéről szóló igazolások, vagy a hiánypótlási eljárásra történő felszólítások.

A szoros praxisközösségi tagok jelentési kötelezettsége
A praxisközösségeknek a bejegyzést követő hónaptól kell a pluszként vállalt tevékenységeket megkezdeni, vagyis a pontokat leghamarabb október elején kell elkezdeni gyűjteni. A praxisoknak külön-külön, havonta 100 pontot kell elérniük. Ez egy átlagérték. A praxisközösségen belül az egyes praxisok teljesítménye lehet eltérő, mivel a pontok a praxisközösség szintjén összeadódnak. A praxisközösségi tevékenységről szóló jelentést negyedévente kell benyújtani, de az elvárt pontértéket éves szinten kell teljesíteni. Vagyis, ha bizonyos hónapokban az elért pontérték alacsonyabb, akkor azt a következő hónapok teljesítménye kompenzálni tudja. A jelentés adattartalma az elvégzett tevékenység fajtájára és darabszámára korlátozódik.

A praxisközösségi jelentés folyamatáról további részleteket tudhat meg bejegyzésünkből.
Bővebben

Praxisközösségi rendelet változások

praxisközösségi rendelet

 

Ideiglenes felhívás jelent meg azon területi ellátási kötelezettséggel rendelkező háziorvosi és házi gyermekorvosi praxisok számára, akik 2021. január 1-ig visszamenőlegesen az ORVOSI BÉRTÁMOGATÁS MAXIMÁLIS ÖSSZEGÉRE tartanak igényt. Azok, akik 2021. február 28-ig érvényes nyilatkozatot tettek, de még nem nyújtották be a felvételi kérelmüket szoros praxisközösségbe, 2021. szeptember 26-ig még megtehetik.

Bővebben

Hogyan fejlesztjük a NetDoktort?

Az elmúlt időszakban az új EESZT igények, a COVID helyzet és az oltások adminisztrálása a szokásosnál is nagyobb fejlesztési- és tesztelési erőforrást kötöttek le. Jelenleg pedig a praxisközösségi kötelezettségek teljes körű implementációja foglalja le kapacitásaink legnagyobb részét.

A NetDoktor a technológiájának, – valamint a fejlesztői- és tesztelői csapat profizmusának – köszönhetően a leggyorsabban tud reagálni az alapellátási piac megnövekedett igényeire.
A ránk tornyosuló kötelező feladatok mellett azt is megoldjuk, hogy a felhasználók felől érkező programhasználattal kapcsolatos kényelmi és formai kéréseknek is eleget tehessünk.

Hatalmas a felelősségünk abban, hogy sok száz felhasználónk számára megbízható, működés- és adatbiztos rendszert szolgáltassunk folyamatosan, így a kért fejlesztések csak a megfelelő tesztelési-, ellenőrzési- és verzió kiadási protokollon keresztül válhatnak elérhetővé ügyfeleink számára. Ehhez a folyamathoz idő szükséges, ezért türelmüket kérjük a fejlesztések bevezetésével kapcsolatosan.
Természetesen, a folyamatosan beérkező igényeket fontosságuk, illetve az érintett felhasználók számát tekintve priorizáljuk. Ennek megfelelően előfordulhat, hogy egy felhasználó által igényelt fejlesztés csak jóval később, vagy egyáltalán nem kerül be a NetDoktor rendszerébe.

 

 

Gyakori Kérdések – Válaszok

Hírleveleinkben ezzel az állandó rovattal szeretnénk segíteni kedves ügyfeleinket a gyakran felmerülő kérdések megválaszolásával.

“Az EESZT funkció nem engedélyezett.” Miért?

eeszt logo

Ezzel az üzenettel abban az esetben találkozhat, ha a receptek adataiban valamilyen hiba van, ami miatt az EESZT nem tudja feldolgozni azokat. Ilyenkor általában az a hiba, hogy az ‘ellátva’ napok száma meghaladja a 366-ot. A hibás érték javítása után már engedélyezett lesz a felküldés. 

Mit jelent az a piros szám a jobb felső sarokban?

Ez a beérkező értesítések számát jelzi. Az értesítéseket a csengőre kattintva tudja megtekinteni.

Miért nem látom a páciensem EESZT-be feltöltött leleteit?

Ez valószínűleg azért lehet, mert a páciensnek az elmúlt időszakban volt olyan lelete, ami kínos lehet számára (pl.: pszichiátriai lelet). Ilyen esetben próbáljon meg egy rövidebb időszakra szűrni. A problémát az is okozhatja, ha az ellátás nyitásának pillanatában nem volt kapcsolódva az EESZT-hez.

Írja meg kérdését!

Amennyiben a NetDoktor használatával, működésével kapcsolatban kérdései, észrevételei merülnek fel, írja meg nekünk az info@netdoktor.hu e-mail címre!
     Rendeljen bárhol, bármikor kompromisszumok nélkül…
NetDoktor minden eszközön

 

Maradjunk kapcsolatban!

Továbbra is várjuk NetDoktorral kapcsolatos kérdéseit, észrevételeit, melyek alapján segítő videókat készíthetünk Önnek és kollégáinak.

DeriCom Kft. 1095 Budapest, Ipar u. 2./B info@dericom.hu www.dericom.hu Copyright ©  Dericom Kft. – Minden jog fenntartva