A magyar egészségügy eddigi legnagyobb informatikai projektje teljesedett ki az idén azzal, hogy a magánszolgáltatók is csatlakoztak az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térhez. Az EESZT-t használó egészségügyi szolgáltatók száma ezzel 25 ezerre nőtt. A Tér lehetővé teszi, hogy az egészségügyi ellátók egységes felületen, felhőalapú szolgáltatásként jussanak hozzá a feladataik ellátásához szükséges előzményadatokhoz, és elérjék a beteg más szolgáltatóknál keletkezett dokumentumait is. Az orvos az EESZT biztosította információk segítségével gyorsabban tudja felállítani a diagnózist, és hatékonyabb terápiát tud megállapítani a betege számára. Az újonnan csatlakozó szolgáltatók az elmúlt időszakban megtapasztalták az EESZT nyújtotta előnyöket és egyre magabiztosabbá váltak a rendszer használatában.

Az ÁEEK kiadott egy ingyenes szoftvert (mini HIS) a csatlakozás támogatására, mely rendelkezik ugyan egy alap medikai funkcionalitással, ám a központi üzemeltető csekély erőforrással bír a felhasználók támogatásának a terén. Egyre több olyan szolgáltató keres meg bennünket, aki szélesebb funkcionalitásra és hatékonyabb ügyféltámogatásra tart igényt. Őket kívánjuk támogatni a döntéshozatalban azzal, hogy közreadtuk a felhasználóink véleményét a NetDoktorról.
Piacvezető medikai szoftverfejlesztőként több évtizedes tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel a háziorvosláson túl támogatjuk a járóbeteg szakellátást és az üzemorvosi ellátást.

A NetDoktor mobilitást és szabadságot biztosít a felhasználók számára.

Amikor arra gondolok, hogyan segíti a NetDoktor a mindennapjaimat, elsősorban nem a funkciók jutnak eszembe, hanem az internet alapúság, a szabadság, hogy bárhol tudok dolgozni. Mobil token segítségével telefonról bárhol bejelentkezhetek az EESZT-be, nem kell a kártyaolvasóval bajlódnom. Szintén fontos számomra, hogy a munkatársak azonnal segítenek, az előző szoftvernél napokat vártam a kapcsolatfelvételre. … A gyorsaság, átláthatóság, felhasználóbarát felület mindenképpen nagy előnye a NetDoktornak. A betegeket jobban tudom rendezni, a doktárban bármelyik pácienst megtalálom. Könnyebbek a beállítások is, evidens, hogy a képernyőn mit hol keressek. Az előjegyzési naptárat és V.I.R. betegbehívót is használjuk, melynek jó az összhangja a NetDoktorral. –  Dr. Lovas Krisztina

A NetDoktor támogatja a több telehelyen folytatott rendelést.

Egyértelműen a felhő alapú adatbázistárolás, és a szoftver webböngészőből történő elérésének köszönhető mobilitás miatt döntöttem a váltás mellett, hiszen tevékenységemet több telephelyen végzem egyidejűleg. Az új szoftverre történő áttérés egyáltalán nem igényelt infrastruktúra fejlesztést. … Az új informatikai környezethez történő alkalmazkodásban a Dericom munkatársai készségesen rendelkezésünkre álltak telefonon és számítógépes távelérés útján egyaránt. A program felhasználóbarát mivoltának köszönhetően kollégáim könnyedén elsajátították a program használatát. Dr. Békássy Szabolcs

A szoftver a NetDoktor mobilapplikációval kibővítve számos kényelmi funkciót biztosít.

Kiemelném az Orvos applikáció szkenner funkcióját, illetve a dokumentumok mobilitását. A páciensek dokumentumai, központi helyen érhetők el, rendszerezetten. A jól szervezett dokumentum rendező teljes egészében kiváltja a hagyományos, fiókos adminisztrációt. Az EESZT kapcsolódás remekül működik, könnyű letölteni leleteket, figyelemmel kísérni gyógyszereket (pl. felírás, lejárat, kiváltás dátuma). …Szintén hasznosnak találom a Kommunikációs Modult, hiszen sok beteg e-mailezik, a fiatalok pláne. –  Dr. Czifra Árpád

A NetDoktor ügyfélszolgálata hatékony támogatást nyújt a felhasználóknak.

Sokkal jobbat kaptam mint gondoltam. Ráadásul bárhonnan elérem, tökéletesen működik. A háttér csapat pedig nagyon segítőkész, és “mindent is” megoldanak. Sok programot láttam már, de egyik se említhető egy napon a NetDoktorral. –  Dr. Fábián Lajos

A NetDoktor biztosítja az adatok biztonságát, a háttérben zajló mentéseket és az automatikus szoftverfrissítéseket.

A GDPR életbelépése komoly feladatokat ró az adatbiztonság terén az orvosokra is. A praxis pacientúrájának adatbiztonságát egyértelműen a praxis vezetőjének kell biztosítania, és megtennie minden olyan biztonsági intézkedést, ami az adatincidens esélyét minimalizálja. Ez komoly technikai felkészültséget igényel. Aki ezzel nem rendelkezik, jobb, ha szakértőt bíz meg a feladattal. A NetDoktor on-line használata esetén, a betegadatok a DeriCom banki biztonságú szerverein vannak, amelyek adatvédelmét és adatbiztonságát a cég szavatolja. A rendelőben használt gépeken semmilyen adat, és program nincs eltárolva, és ezzel a megoldással a mentések és program frissítések feladata sem terheli a praxis dolgozóit. A munkatársaimmal nagyon megszerettük, hogy azokkal az adminisztrációs feladatokkal, melyekkel nem feltétlenül szükséges nekünk magunknak foglalkoznunk, valaki megbízható módon elvégzi helyettünk.Dr. Poór László

Nagy hangsúlyt helyezünk a külső rendszerekkel történő integráció továbbfejlesztésére, elkezdjük az okos eszközök illesztését, és folytatjuk a NetDoktor páciens applikáció funkcionalitásának a bővítését, hogy a rendszer komplexitása kiteljesedhessen.

A különböző szakmák terén egyaránt az az általános tapasztalat, hogy egy rosszul megválasztott szoftver rengeteg utólagos kompromisszummal jár. Ha egy szoftver nem segíti a munkánkat az elvárható hatékonysággal, akkor érdemes fontolóra venni a változtatást. Természetes emberi érzés, az újtól való félelem. Mi mégis azt javasoljuk, hogy ne ragadjon bele egy kényelmetlen helyzetbe, keresse a kiutat!

Nálunk a szoftverbevezetést szakmailag felkészült szakemberek koordinálják, akik felmérik a leendő ügyfélnél az IT infrastruktúrát, az általa használt szoftvereket és rendszereket, ezt követi az orvosi szoftver testreszabása, paraméterezése. Ezzel párhuzamosan történik a szoftver használatának oktatása teszt környezetben. A tervezett éles indulás előtt elvégezzük az adatok migrálását és integráljuk a szoftvert a felhasználó által a munkájához használt további rendszerekkel.
A szoftverbevezetés nálunk nem ér véget az orvosi rendszer éles átadásával. Azt valljuk, hogy ügyfeleink akkor lesznek elégedettek, ha a bevezetést követően, a szoftver aktív használata során is hatékonyan támogatjuk a felhasználókat és szükség esetén a rendelkezésükre állunk. Partnereink munkáját felkészült kollégák segítik, munkanapokon 8-20 óra között.

Ha szeretne megismerkedni egy könnyen kezelhető, átlátható medikai rendszerrel és a hozzá kapcsolódó ügyféltámogatási szolgáltatásainkkal, vegye fel velünk a kapcsolatot!